حرفهای ناگفته من

خرید بک لینک
هوا سرد است، یک استکان چای مهمان کلبه من باش...کنار پنجره بخار گرفته بنوش، چای را در وقت تنهایی بنوش، چای رفاقت من همیشه تازه دم است.خدایا هر کس بیادم هست بیادش باشاگر کنارم نیست کنارش باشاگر تنهاست پناهش باشواگر غمی دارد غمخوارش باشhttp://mehdieshghi.ipad.irآمــوخته ام کــه تنــها کســی مرا شــاد میکند که به من میــگوید تو مــرا شــاد کــردی...♥♥آمــوخته ام که گاهــی مهــربان بودن بســیار مهــمتر از درســت بــودن اســت...♥♥♥♥آمــوخته ام کــه مهــم بودن خوبــست ولــی خــوب بودن مــهمتر اســت...♥♥♥♥♥♥آمــوخته ام کــه هرگــز نبــاید به هــدیه ای کــه از طــرف کــودکی داده میشــود نه گــــفت...♥♥ حرفهای ناگفته من...

ما را در سایت حرفهای ناگفته من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:54

صفحه بندی